Radio väst

Radio väst vill intervjua mig på min födelsedag, i morgon, det är då jag fyller 62, som jag varit snart ett halvår redan på valsedeln…
Men min födelsedag vill jag i Alingsås så därför är intervjun redan gjord, idag på morgonen. Men lyssna gärna på P4, radio väst, i morgon ca 12 min över 16.
Nu ska jag ta en sväng med cykeln och dela ut valmaterial, ett fint gammalt kuvert med texten Tid att leva, innehållande folder, valsedlar och mitt visitkort med uppmaningen att kryssa nr 7 den 7 juni.
På baksidan har jag mina fokusfrågor:
* Minskad växthuseffekt genom ny miljöteknik
* Rättvisa och nollsvält för världens barn
* Rättvis handel och ekologisk produktion

Kommentera

